Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Problem vid bokning

Hej

Här svarar vi på de vanligaste frågorna gällande bokningar:

⚫ Saknar ni bokningsbekräftelse?

När ni bokar skickas ett mail per automatik till angedd mailadress. Tyvärr fastnar det mailet ibland i skräpfilter vilket vi inte kan påverka i dagsläget.

Då bokningen plockas bort efter ett par dagar, kan ni om ni inte får något bokningmail, kontakta oss på info@repliken.se

Om ni noterat bokningsnummer och belopp behöver ni inte mer, utan kan betala in direkt på vårt PG 656051-0, ange bokningsnumret vid betalning. Annat kan vi inte spåra betalningen.

⚫ Saknar ni bekräftelse på betalningen?

Alla medlemmar i Repliken jobbat ideellt vid sidan av våra vanliga jobb. Därför kan vi inte alltid svara/boka av betalningar m.m. så fort som vi skulle vilja. Var inte oroliga om det går en dag eller två eller tre.

Även här kan ni kontakta oss på info@repliken.se om ni saknar bekräftelsen på betalningen.

⚫ Har ni särskilda behov, som tex rullstol?

Meddela detta i rutan när ni bokar. Vår foajépersonal hjälper er på bästa sätt.

⚫ Vi har ingen platsbokning på våra föreställningar, först till kvarn gäller. I regel släpper vi in ca 15-20 minuter innan föreställningens början. Självklart gör vi undantag för tex rullstol.

⚫ Vårt sällskap har blivit sjuka, hur avbokar vi?

Betalda biljetter återköps vid uppvisande av sjukintyg.