Hej
Här svarar vi på de vanligaste frågorna gällande bokningar:
⚫ Saknar ni bokningsbekräftelse?
När ni bokar skickas ett mail per automatik till angedd mailadress. Tyvärr fastnar det mailet ibland i skräpfilter vilket vi inte kan påverka i dagsläget.
Då bokningen plockas bort efter ett par dagar, kan ni om ni inte får något bokningmail, kontakta oss på info@repliken.se
Om ni noterat bokningsnummer och belopp behöver ni inte mer, utan kan betala in direkt på vårt PG 656051-0, ange bokningsnumret vid betalning. Annat kan vi inte spåra betalningen.
⚫ Saknar ni bekräftelse på betalningen?
Alla medlemmar i Repliken jobbat ideellt vid sidan av våra vanliga jobb. Därför kan vi inte alltid svara/boka av betalningar m.m. så fort som vi skulle vilja. Var inte oroliga om det går en dag eller två eller tre.
Även här kan ni kontakta oss på info@repliken.se om ni saknar bekräftelsen på betalningen.
⚫ Har ni särskilda behov, som tex rullstol?
Meddela detta i rutan när ni bokar. Vår foajépersonal hjälper er på bästa sätt.
⚫ Vi har ingen platsbokning på våra föreställningar, först till kvarn gäller. I regel släpper vi in ca 15-20 minuter innan föreställningens början. Självklart gör vi undantag för tex rullstol.
⚫ Vårt sällskap har blivit sjuka, hur avbokar vi?
Betalda biljetter återköps vid uppvisande av sjukintyg.